• AYNI Praktijk voor Natuurgeneeskunde - Oostrum

AYNI  Praktijk voor Natuurgeneeskunde

Henny Jilesen - van Kempen

Praktijkinformatie

Voor het maken van een afspraak kun je bellen: 06-23733128.
Voor informatie of vragen kun je een mail sturen naar info@ayni-natuurgeneeskunde.nl of gebruik maken van het contactformulier.
Annuleren of verzetten van de afspraak kan tot 24 uur voor de behandeling.
Bij annuleren/verzetten van de afspraak binnen 24 uur wordt 50% in rekening gebracht.
Bij klankschaalsessies wordt bij (tijdige) annulering het bedrag niet terug gestord maar kunt u een andere dag deelnemen.
  • Intakegeprek incl. 1e consult: € 80,00 (ongeveer 1.5 uur)
  • Behandeling: Kleuren-meridiaan-therapie, voedingsintolerantietest: € 80,00 (ongeveer 1 tot 1.5 uur)
  • Behandeling: NEI-therapie, Systeemopstelling, EMDR: € 80,00 (ongeveer 1 tot 1.5 uur)
  • Behandeling: Sound & Resonance therapie: € 80,00 ( 1 tot 1.5 uur)
  • Dubbele afspraak: € 95,00 (je dient dit vooraf aan te geven) (max. 2 uur)
  • Controle voeding: € 30 (tot 30 minuten) € 60 ( tot 1 uur).
  • Klankschaalsessie: € 20,00 per persoon in groepsverband (ongeveer 1 uur)
Je dient de nota zelf voor vergoeding bij jouw zorgverzekering in te dienen.
Vergoeding van de nota is geheel afhankelijk van jouw aanvullende verzekering voor Complementaire zorg/Alternatieve Geneeskunde.
Mijn behandelvormen staan ingeschreven onder prestatiecode:
Psychosociaal therapie 24504 / Matrix licht en kleurentherapie 24012 / Natuurgeneeskundige therapie 24005 (afhankelijk van de behandeling). 
Een losse NEI-sessie, EMDR-sessie, Systeemopstelling of Klankresonantie behandeling wordt niet vergoed door uw zorgverzekering.
Deelname aan de groepsklankschaalsessies komen niet voor vergoeding in aanmerking bij u zorgverzekering.
  • In de praktijk kun je pinnen. Graag zelfs.
  • De praktijk is op de begane grond en toegankelijk voor iedereen.
  • De klankschaalsessie-ruimte bevindt zich op de eerste etage.
  • Je kunt vrij parkeren in de straat en de praktijk is op 10 minuten loopafstand van station Venray (Oostrum).
Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met jou te bespreken en samen naar een oplossing te zoeken.

Ook is het mogelijk om een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt je bij het zoeken naar oplossingen. Ik, als therapeut, heb het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir (Quasir.nl)

Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/